Terug naar boven

Inspiratie is overal

Er zijn talrijke mogelijkheden wanneer u op zoek bent naar de juiste kleursfeer. Ga hier op ontdekkingsreis!

Stijlkaarten

Trendy: Trendy Taupe

Variaties van grijs met een warme glinstering van bruine tinten – net als de veranderende vacht van de mol ("taupe" in het Frans) die zijn naam aan deze kleurwereld gaf, is het moeilijk om taupe exact te beschrijven.

Taupe wordt dan ook beschouwd als de grootste gedaanteverwisselaar onder de kleuren: afhankelijk van de schakering past het zich aan zijn omgeving aan en creëert zo een verfijnde achtergrond. Modern of liever traditioneel? De Brillux kleuren uit de kleurwereld "Trendy taupe" geven meubels en accessoires een nieuwe look.

Zelfs modeontwerper Coco Chanel (†1971) maakte in de jaren twintig maar wat graag gebruik van dit elegante afwerkingseffect. Taupe sierde veel van haar collecties, want haar credo was haar hele leven lang: "De mooiste kleur in de hele wereld is die, die je het beste staat", ongeacht wat er op dit moment in de mode is. Het beste bewijs? De taupekleurige nagellak N°505 "Particulière" van Chanel is al jarenlang regelmatig uitverkocht – ondanks de stevige concurrentie van de felle, moderne kleuren.

Zin in kleur en vormgeving

Ga zorgeloos aan tafel zitten voor een adviesgesprek met de inspirerende stijlkaarten van Brillux in de vijf nieuwe en sfeervolle kleurwerelden: Vertrouwde vintage, Fluweelzacht met tikje glamour, Specerijen uit het Verre Oosten, Trendy taupe en Gewaagd groen. Naar welke kleur is uw klant op zoek?

  • <p>Vertrouwde vintage</p>
  • <p>Fluweelzacht met een tikje glamour</p>
  • <p>Specerijen uit het Verre Oosten</p>
  • <p>Trendy taupe</p>
  • <p>Gewaagd groen</p>

Spelenderwijs ideeën ontwikkelen

De stijlkaarten maken het u gemakkelijk om het gesprek met de klant op gang te brengen en zijn of haar kleurvoorkeuren te ontdekken. Zo kunt u snel en doelgericht de passende kleurideeën en -combinaties ontwikkelen. Alle kleuren op de stijlkaarten komen uit de Scala kleurenwerelden. Dit vergemakkelijkt de stap naar de concrete kleurvormgeving.

De kleurencombinaties op de achterkant van de kaarten geven indien nodig nog meer zekerheid over de juiste vormgeving. Bovendien bevat elke stijlkaart ook een QR-code naar de bijbehorende kleur van de Scala-kleurwerelden op het internet.

Doeltreffende reclame in een handomdraai

U wilt uw nieuwe klanten zin doen krijgen in kleur? Gebruik de stijlkaarten als reclamebrief of drukwerk. De vijf motieven zijn optioneel verkrijgbaar met uw logo en contactgegevens.

Stijlvol gepresenteerd – altijd binnen handbereik

Een decoratieve oplossing om de stijlkaarten te presenteren: de acryl-L-staander.

Referenties

Gymnasium, Ergolding Gymnasium, Ergolding Hoofdkantoor Unilever, Hamburg Hoofdkantoor Unilever, Hamburg Gemeentehuis, Lochem, Nederland Gemeentehuis, Lochem, Nederland Helene-Lange-Strasse, Hamburg Helene-Lange-Strasse, Hamburg